Friday, May 27, 2011

Lusmu

Mä en sitten mennyt pitämään sitä luentoa, josta tuskailin täällä viikonloppuna. Ilmoitin kurssin järjestäjälle, että mulle ei tämmöinen epätietoisuus sovi ja koska olen varsin kokematon luennoitsija, en voi heittää ihan mitä tahansa juttua kylmiltäni. Yllättäen kurssin järjestäjä ymmärsi täysin ja vaikutti kovin empaattiselta. Empatiaan auttoi varmaan sekin, että mun pomo lupautui pitämään sen luennon mun puolesta. Aika helpottavaa. Nyt onkin siis hyvä hetki alkaa stressata vaikeita ennakkotehtäviä elokuun fysiikankurssia varten. Kuinka voi tietää, suureneeko vai pieneneekö kohina, kun sähkömäärää lisätään? Mistä ainakaan mä voin sitä tietää?

Handyman aloitti eilen uudessa työssä ja koska se on tietty stressaavaa, niin ne järjesti tyhypäivän heti tänään. Nyt se on joidenkin ihanien mummojen kanssa Haikon kartanossa hoidoissa. Se tulee varmaan ihan uutena ihmisenä takaisin. Toivottavasti se olis Robbie Williams.

Me oltiin tänään Geen kanssa uimassa. Mä mietin altaassa, että onneksi viime vuoden tuskaisinta tuttavuutta, Hullua Hattaraa, ei ole näkynyt. Hullu Hattara on seitsenkymppinen nainen, jolla on hillitön suihkumyssy päässä ja joka ui koiraa vesijuoksuvyö selässä, minkä vuoksi hän liikkuu tietysti noin 2-3 kertaa nopeampaa kuin kukaan muu vesijuoksuradalla. Nopeutensa vuoksi hän ui keskellä rataa, jolloin tietysti kaikki muut ohittajat ovat hänen tiellään. Hullu Hattara huutaa ja mesoaa, että EI SAA MENNÄ VIEREKKÄIN! ja räiskyttää vettä muiden naamalle. Lisäksi hän höpöttää itsekseen jatkuvasti vähän häiriintyneen oloisesti. Uimisen jälkeen suihkussa tehtiin sitten Hullun Hattaran ensimmäinen kesäkauden havainto. Koskaan ei kannata olla mihinkään tyytyväinen, koska heti pettyy.

Elämyskameli suosittelee
lusmuilu

3 comments:

Lettipitko said...

Hullu hattara on parasta viihdettä ikinä! Se kertoi saunassa, ettei se voi käydä joogassa, koska sillä on uskonnollinen vakaumus. Ilmeisesti vesijuoksuvyön kanssa koiran uiminen ei ole vastaan uskontoa.

Polaah said...

Hullu hattara pitää saada heti kehiin, että siitä saa kuulla juttui!

Sivuhuomautuksena, Calle sanoo usein h-kirjaimen jonkun muun kirjaimen tilalle, joten kun mummilassa soittorasia soittaa Candymania, Calle huutaa innoissaan: Handyman!!

hanna said...

hullu hattara on sairas lähimmäinen.. joka ei kylläkään estä mua tuntemasta, että olis lkiva läiskyttää vettä sen naamalle. ehkä vielä joku pvä sen teenkin. mutta se on kyllä seinähullu. ilmeisesti hulluus kuitenki sopii yhteen uskonnollisen vakaumuksen kanssa.