Monday, May 2, 2011

Mun mäki

Mä tykkäsin Linnanmäestä lapsena, koska siellä oli jännää. Sitten kun mä en ollut enää lapsi, niin se ei ollut ihan niin cool. Nyt mä oon palannut nostalgisiin tunnelmiin, kun pari vuotta sitten muutettiin Linnanmäen naapuriin. Nyt mä oon ihan fiiliksissä Linnanmäestä! Siellä voi käydä kävelyllä ja katsella korkealta kaupungin kattoja. On hauskaa katsella hurvittelua ja iloisia ihmisiä ja on ennen kaikkea hurjaa ja jännää mennä Derbyyn! Derbyssä vieritetään palloja erivärisiin reikiin ja sitten oma hevonen juoksee. Se on niin jännää! Ei pysty yhtään seuraamaan, kuinka omalla hevosella menee, kun jännittää niin kovasti. Nyt kun mä pääsen ilmaiseksi uimaan, mä voisin ehkä käydä Derbyssä kerran viikossa.

Mä oon tyytyväinen siitä, että perussuomalaiset ilmoitti hallitustunnustelijalle, että ne vastustaa Portugalin ja kaikkien muidenkin auttamista. Siis mä oon eri linjoilla perussuomalaisten kanssa tässä asiassa, mutta mua alkoi huolestuttaa Soinin kommentti siitä, että on mahdollista, että Portugalin etu on Suomen etu. Moni ihminen äänesti perussuomalaisia oletettavasti siitä syystä, että ne vastusti Portugalin apupakettia ja ne ois todennäköisesti pettyneet ikihyviksi, jos jo kaksi viikkoa vaalien jälkeen Soini alkaa hymistellä EU:lle. Niin monet vaalilupaukset ne ja kaikki muutkin joutuu vielä pettämään, että mun mielestä pettämisen ei tarvii alkaa vielä tässä vaiheessa.

Elämyskameli suosittelee
Linnanmäki

2 comments:

hanna said...

joo näin on ton Soinin kanssa! Jos se ei nyt edes alkuun pidä vaalilupauksiaan, niin sitten osa jotka äänesti PS:ää näissä vaaleissa, siirtyy äänestämään fyyrerin natsi puoluetta. ja se ei kyllä oo kenenkään etu, paitsi ehkä fyyrerin.

Långstrump said...

Linnanmäki on kyl mesta paikka.