Thursday, July 14, 2011

Immunojärkytys

Pistotapaturmajännitysnäytelmä on saatu päätökseen. Lähde osoittautui hepatiitti B- ja C- sekä HIV-negatiiviseksi eikä mun tarvii enää käydä uusissa kokeissa. Tänään kuitenkin työterveyshoitaja soitteli, että musta otetuissa kokeissa oli feelua. Onneksi mäkin oon kyllä hepatiitti- ja HIV-negatiivinen ja maksa-arvokin oli kunnossa, mutta kokeissa selvisi, että mulle ei oo kehittynyt immuniteettia B-hepatiittirokotuksesta, jonka mä sain kahdeksan vuotta sitten. Mä oon jotenkin passiivisesti tietoinen siitä, että rokote voi käyttäytyä näin, mutta en mä ikinä aatellut, että mun elimistö voisi jättää reagoimatta rokotteeseen. Saan nyt sitten uudet piikit, ekan annoksen sain jo tänään. Seitsemäs reikä iholle kolmen päivän sisään (eka pistotapaturma, sitten labrahoitajan neljä pistosta, eilen ruoanlaittovamma ja nyt rokotus)!

Harry Potter -huuma nousee. Vika leffa tuli eilen ensi-iltaan ja huomenna sitä ollaan menossa katsomaan parin kaverin kanssa. Tunnelmaan päästäksemme katsoimme Pumpumkatin kanssa edellisen leffan eilen ja kyllä nyt jännittää! Onneksi huomiseen on enää vain yksi yö.

Elämyskameli suosittelee
realistinen näkemys immuunijärjestelmän toiminnasta

1 comment:

Pumpumkatti said...

Onneks tänään on jo huominen! :D