Thursday, July 28, 2011

Rikellisyys

Handyman on rikellinen. Ajoi pentele Kehä kolmosella kameratolppaan neula 90:ssä 70:n alueella ja valo välähti. Handymanille ominaiseen tapaan kuitenkin käsi peitti silmät (turvallisen ajamisen käsikirjassa suositeltu temppu) eikä kyseessä ollut meidän oma auto. Tää ei vähennä syyllisyyttä lainkaan. Mä olin järkyttynyt. Mä en oo ennen veljeillyt alamaailman kanssa ja se vähän pelottaa mua. Töissä on tietty joskus joutunut kohtaamaan hämärähemmoja, mutta siviilielämässä olen pyrkinyt pysymään kaidalla tiellä.

Pari viikkoa sitten mulla oli sellainen fiilis, että lomalle pitäisi päästä heti. Nyt ei enää tuskastuta lainkaan, itse asiassa töissä on tosi kivaa ja viikon päästä alkava loma tuntuu aika varhaiselta. Tietysti on kivaa, että loma alkaa ja etenkin edessä oleva matka riemastuttaa. Vähemmän ilahtunut mä oon tulevasta fysiikankurssista, mutta pakko on mennä. Mä yritän suhtautua siihenkin kuin lomamatkaan - pääsee vieraaseen kaupunkiin ja sisävesiristeilylle. Yritän miettiä vähemmän itse opiskelua ja tylsää hotellielämää ja enemmän esim sitä, että uimahalliin on hotellista vain 1,5 km. Pääsee uimaan jee! Tietysti voi myös toivoa, että hotellin aamupala olisi hyvä. Se parantaisi fysiikkalomaa aika paljon.

Matkoja ajatellen on sääli, ettei puhallettavia vesijuoksuvöitä ole olemassa, mutta nyt on Speedolla mietitty ja keksitty tavallista pienempi vyö. Niitä myydään tuossa kulman takana. Jos se on kelvollinen, mä vien vesijuoksun Kuopioon ja Keski-Eurooppaankin jo viikon päästä.

Elämyskameli suosittelee
kompaktit urheilutarvikkeet

2 comments:

hanna said...

saitko vyön? toiv. sait :)!

mä oon aina epäilly et händyllä on jotain vilunkipelii, nyt se tuli ilmi!

porsu leikki hiirellä ja kun tulin koneelle, kamelin blogia oli avattuna joku 10 ikkunaa. hänkin haluaa lukea

Elämyskameli said...

Sain! Se oli viimeinen mut ne lupas että uusia on tulossa. Ei ollut kalliskaan, joku 26 euroo.

Porsu on tervetullut lukijakuntaan, kuten kaikki muutkin, jotka ei haluu myydä mulle pidempää peenistä.