Wednesday, July 13, 2011

Spämmii

Huomasin vasta äsken, että Bloggerilla on joku spämmifiltteri, johon se laittaa sellaiset kommentit, jotka se tulkitsee spämmiksi. Siellä näyttää olevan kaksi jonkun Anonymouksen suomenkielistä kommenttia, kaksi ruotsinkielistä kommenttia ja yksi englanninkielinen sekä yksi pitkä linkki, jota en klikannut. Suomenkieliset kommentit kuulostavat siltä, että ovat voineet oikeita ollakin. Ruotsinkielisissä kommenteissa kehutaan blogia ja sen kirjoittajaa kovasti ja kysytään, että mikä mun Twitter-nimi on. Englanninkielisessä kommentissa suositellaan laittamaan Twitter-button blogiin. Mä en luota noihin ulkomaan kielisiin kommentteihin. Olisi kyllä kiva olla niin oivaltava kirjoittaja, kuin mitä ruotsinkielinen kommentoijani minun luulee olevan, mutta sekin taitaa olla boten Anna, Bibs tai Babs. Vähän surullista.

Fb:ssä jo tilitinkin eilen sattunutta pistotapaturmaani. Tk-työssä mä oon myös saanut pistotapaturman, mutta tuolloin potilas oli varsin benignin oloinen iäkkäämpi herra. Tälläkin kertaa olin pistänyt neulan ensin iäkkäämpään herraan, mutta tällä herralla epäiltiin maksatulehdusta, mikä vähän harmittaa. Lohduttaudun sillä ajatuksella, että B-hepatiittirokote mulla on, C-hepatiitti tarttuu vain 1 %:ssa pistoista ja HIV 0,1 %:ssa pistoista. Toisaalta mä en kuulu muihin prosenttiryhmiin (esim. skitsofreenikoihin tai reumaatikoihin), joten pitäiskö mun sit kuulua C-hepatiittigrouppiin? Ei kai matemaattisesti nyt ainakaan.

Elämyskameli suosittelee
laitosruokailu (nyt on jo kamala nälkä ja ruoka-aika on vasta kolmen vartin päästä! Burgundin härkää!)

No comments: