Friday, December 19, 2014

Luukku 19: kuumia juomia

Meilahdessa mä oon tutustunut aivan uuteen, satumaiseen tapaan keittää teetä. Laitetaan kaksi Twinings Earl Grey -pussia Moccamasterin suodatinsuppiloon ja keitetään tavalliseen tapaan. Siitä tulee ihan sopivan väkevää pussiteetä. En mä sellaista kotona tietenkään tekisi enkä ehkä joisikaan, mutta töissä se on ihan ok. Tuntee itsensä aikuiseksi, kun juo kuumaa juomaa. Mä ihailen niitä ihmisiä, jotka on tuoneet töihin oman mukin, jotta eivät ikinä joudu juomaan kuumaa virvokettaan juomalasista kuten me muut, kun tiskit on likaisia. Mun entinen pomo ehkä tiesi tän, koska se antoi mulle kiitoslahjaksi mukin saatesanoilla "vie tämä töihin, mutta älä sit anna kenenkään saksalaisen juoda tästä". Kaunis muki ja yllättävän kevyt. Vähän hämmensi kyllä saada siltä lahja,  mähän tein vain töitäni. Kaunis ele toki, tuli hyvä mieli. Mulla ja sillä on sama syntymäpäivä. Ehkä meidän yhteinen juhlapäivä vaikutti siihen, että se meni Stockalle ja osti omilla rahoillaan mulle mukin. Kiva juttu!
Muki kahden työskentelevän legoukon kanssa. Oikealla hitsaaja, vasemmalla key account manager.

No comments: