Sunday, December 21, 2014

Luukku 21: lähitaidetta

Me käytiin eilen Pumpumkatin kanssa uimassa ja sen jälkeen mä vein sen gourmetlounaalle (tai siis molemmat maksoi omansa, me ollaan emansipoituneita) Döner Harjuun. Mun ei oo ehkä pariin vuoteen tullut käveltyä Teollisuuskadulla Sturenkadun sillan alta. Siellä oli upeat taideteokset! Kerrankin otin jostain tuommoisesta valokuvan, kun Pumpumkatti kehotti. Katsokaa ny, kuinka hienot! Akkuraatimman kuvauksen eilisestä uinti- ja dönerretkestä voit lukea täältä.

Mulla on tapana soittaa mun vanhemmille aina lauantaisin aamupäivällä. Tänään virallisessa lauantaipuhelussa Isi valitteli, että miksi sen Handymanin pitää just nyt olla siellä Saksassa kun printteri on rikki ja siihen tarvitsisi ostaa varaosia, mutta kun niitä saa "vain sieltä kaukaa, siitä Handymanin lempikaupasta". Mä tunsin toki voimakasta velvollisuudentuntoa, kun ne nyt periaatteessa on mun vanhemmat ja tarjouduin menemään sinne kauas eli Verkkikseen, jos vain nyt millään osaisin ostaa oikeanlaisen varaosan. No varaosa osoittautui mustekasetiksi. Kyl mä osasin. Sitten mä matkustin mustekasetteineni Vantaalle, jossa join jouluteetä (parasta ennen 15.11.2007) ja katselin Äidin tekemiä kauniita joulukukka-asetelmia niinku tää:


1 comment:

Pumpumkatti said...

Sähän alat oppia tän kännykkäkuvaamisen - kaksi eri aihetta samana päivänä!