Saturday, August 21, 2010

Air hockey

Mä pelasin laivalla ilmakiekkoa elämäni ensimmäistä kertaa. Se oli hulvatonta! Mä voitin ensimmäisen matsin Handymania vastaan 6-5, kaksi seuraavaa meni mun osalta vähän penkin alle (2-7 ja 0-7). Sen jälkeen ei enää pelattu, koska joku oli pöllinyt kiekon. Mieletön laji, todella hauskaa. Tänään käytiin katsomassa, josko Lintsillä voisi pelata sitä, mutta siellä ei ollut pöytää. Handyman on omaan tyyliinsä innostunut siitä vähän liikaa ja suunnittelee ilmakiekkopöydän ostamista. Mä vastustan, koska meillä ei oo tilaa eikä tarvetta.

Vanhat kunnon Siiri ja Maisa tuli meille pitkään hoitoon. Kolme kuukautta! Ne on olleet meillä pian kaksi vuorokautta, joista Siiri on lymyillyt mun sukkahyllyllä puolet. Mä kävin äsken hakemassa sukkani Siirin alta, puhdistin ne teippirullalla ja varastoin ne eri hyllylle. Närkästyneelle Siirille mä annoin pehmukkeeksi Handymanin pitkät kalsarit, vaikutti kelpaavan. Maisa on lähinnä lepäilyn lisäksi vahtinut kylppärin pientä vesiputousta ja kaikkia WC:ssä asioivia. Eilen illalla tytöt kuunteli kiinnostuneina ikkunanraosta kuulunutta U2:n konserttia.
Maisa mietiskelee
Nyt on katsottu myös ykkös- ja kakkososat Toy Storysta. Tosi jänniä ja hyviä leffoja kaikki. Pixarin vakaaseen tyyliin hyväntahtoista yhteen hiileen puhaltamista, moniulotteisia hahmoja ja hauskoja vitsejä. Jälleen sivuhahmot olivat hauskempia kuin pääroolit, mutta näinhän käy monissa non-animaatioissakin. Toy Storyjä on helppo suositella.

Elämyskameli suosittelee
Toy Story -elokuvat

5 comments:

Anonymous said...

tuun teille käymän vessassa. haluun kissan vessaseuraksi!

Anonymous said...

toistaseksi on ollu vaan kaneja ja ihmisiä ja varmaan marsukin.

Elämyskameli said...

Tervetuloa vessaan, Anonymous!

Anonymous said...

Hyvä layout!

Elämyskameli said...

Thänks!