Monday, December 31, 2012

Vuoden viimeinen päivä

Vuoden viimeisen päivän ensimmäiset 23 tuntia sujuivat leppoisasti (viimeisestä en vielä tiedä). Töissä työnsin muovisen letkun jonkun piruparan munuaiseen, töiden jälkeen menin Herkkuun ostamaan karitsaa ja sieltä sitten Munkkivuoreen viettämään loppuvuotta. Handyman oli ostanut muutaman pommin, jotka paukuteltiin kahdeksan maissa ja säikytettiin paikallinen pikkupoika kyyneliin. Kun samainen pikkupoika oli saatu unille, alkoi muitakin väsyttää niin vietävästi, että kymmenen maissa lähdettiin jo kotiin. Onneksi yöunien jälkeen voi samassa seurueessa jatkaa vuodenvaihteen juhlimista Jari Tervon luumulampaan äärellä. En malta odottaa!

Mä oon kuunnellut Vain elämää -levyjen lisäksi viime päivinä Monty Pythonin Galaxy Songia. Se on loistava. Mä oon varmaan joskus aiemminkin hehkuttanut sitä, mutta vain aiheesta. Se on kerrassaan oivaa edutainmentia etenkin näin fysiikkaignorantille. Melkein alkaa huimata, kun niitä numeroita ajattelee. Ehkä just sen takia mun pitäis kuunnella sitä useammin.

Elämyskameli suosittelee
Monty Pythonin vitsit

No comments: