Friday, December 23, 2016

Joulukale 23: yllätysruoka

Nyt vähän ahdistaa. On hääpäivä ja Handyman on kieltänyt mua varaamasta illaksi tekemistä. Saattaa olla, että se aikoo viedä mut syömään. Jos kaikki sujuu kuin tanssi, on kyseessä sellainen ravintola, jossa mä oon käynyt ja josta mä tykkään. Sit mun ei tartte stressata. Jos onkin käynyt niin, että Handyman vie mut etukäteen tuntemattomaan yllätysravintolaan, saattaa mukavasti alkanut päivä kääntyä närkästyksen puolelle. Entä jos siellä ei ookaan mitään mistä mä tykkään? Krantun osa on hankala. On kyllä sanottava, että mä oon hieman höllännyt pahimmista kranttuiluajoista ja nykyään löydän melkein kaikista ravintoloista jotain syötävää. Joskus oon uskaltanut syödä ihan jotain aiemmin tuntemattomiakin juttuja! Mut silti se ahdistaa. Mä luulen, että tää liittyy siihen, että mä en oo yhtään luova. Mä oon tosi hyvä hahmontunnistuksessa, organisoinnissa ja geometristen kuvioiden sarjojen jatkamisessa, mutta ihan onneton kaikissa luovuutta vaativissa tehtävissä. Mun piti kieltäytyä töissä toimistotilan pienestä uudelleensuunnitteluhommasta, koska musta ei kerrassaan oo sellaiseen. Mä en pysty näkemään huonetta sellaisena kuin se voisi olla. Mä näen sen vanhan ja vaikka järjellä ymmärrän, että siinä on ongelmia ja ne voisi varmaan korjata näin, en pysty etukäteen kuvittelemaan, millainen siitä voisi tulla.

TL;DR: Jos osaisin suunnitella sisustusta, mua ei stressaisi mennä illalla syömään.

No comments: