Tuesday, December 30, 2008

Wanhusten waivoja

Ulkopuolisen korvaan me kuulostettaisiin Handymanin kanssa nyt varmaan satavuotiailta. Meillä on vaivoja. Mä aloitin nurinan jalkakivulla. Perhanan saksalainen jalkahoitaja rapsutteli "kovettumia" mun kantapäistä niin tarmokkaasti, että sai muutaman komean haavan aikaiseksi. Pirun kipeää tekevät kävellessä. Lisäksi oikeassa kantapäässä on todennäköinen plantaarifaskiitti. Särkee oikein. Eikä oo tietty Buranaa missään. Lisäksi mulla on oikeassa sääressä kamala kipu, josta olin viime yönä ihan varma että siinä on ruusu kun kantapäässäkin on haava. Turns out se onkin vain todennäköinen lievä paleltumavamma tai sit joku lihasjoku.

Handyman on valitellut koko illan päänsärkyä, jonka matkaseurueen lääkärijäsen tulkitsi johtuvaksi nestehukasta. Tämän vuoksi mentiin hakemaan limsaa kaupasta. Asemalla päänsärky miltei unohtui, kun Handyman piti tekstarinvaihtoa Homiksen kanssa. Lempeän härnäävä tekstarihattuilu päättyi kuin seinään kun joku helkkarin huru-ukko lähetti taloyhtiöasioissa Handymanille tekstiviestin koskien jotain säästömahdollisuutta joka pitäisi huomenna hoitaa (siis Huriksen mielestä pitäisi hoitaa, Handymanin mielestä asia on turha ja järjetön). Ja kun Handyman on mies ja vielä Handyman, niin eihän se voi lähettää takaisin mitään "Valitettavasti en voi auttaa täältä hanimuunilta käsin, unohda Huris ongelmasi!" -viestiä vaan se suunnittelee soittelevansa huomenna puolelle taloyhtiötä asian ratkaistakseen. Sellainen onni tästä kuitenkin seurasi, että enää ei Handyman päänsärkyään huomaa, kun tuli masu stressistä kipeäksi.

Ja juu, punaisten lyhtyjen alueella ei oo käyty, eikä olla menossakaan. Tulee myös coffeeshopit jäämään käymättä eikä jatsitupakkaakaan maisteta. En aio edes hash brownieta ostaa. Kanavan olen nähnyt ja poliisin ja lukemattomia homopareja, samoin todennäköisesti pilvessä olleen jonglööraajan (päihtymysepäily heräsi, koska keilat eivät pysyneet ilmassa). En ole ajanut polkupyörällä, mutta olen todennäköisesti häirinnyt pyöräilijän matkaa. Olen kulkenut raitiovaunulla ja metrolla. Olen ottanut itsestäni ja aviomiehestäni kuvottavan pussailuvalokuvan raitiovaunussa.

Niin ja tervetuloa, Ranpo! Tää blogi on niin camp, että sen followerit on kaikki leirinjohtajia!

3 comments:

Rami Lindström said...
This comment has been removed by the author.
Rami Lindström said...

Kiitosta vaan!

Elättelin toivoa että kun pistän itteni followeriksi jonkun googlesysteemin kautta, niin mulle tulis gmailiin ilmotus aina kun tänne tulee uus merkintä. Mut tais olla turha toivo... :(

Nyt pitää vaan viettää työpäivät F5:ttä painellen.

Elämyskameli said...

Mä oon ymmärtänyt että tän voi tilata RSS feedinä johonkin. Mut ehkä on tosiaan viisainta vain painella sitä F5-nappulaa ettei työpäivä tunnu niin tylsältä!