Sunday, December 1, 2013

Ostoksilla

Mä oon tehnyt tällä viikolla omituisia ostoksia. Maanantaina jouduin harvinaiseen shopping frenzyyn Kampin Body Shopissa ja nyt mulla on litratolkulla erihajuisia saippuoita ja jostain syystä myös tikkunekkulahjapaketillinen huulirasvoja, joita Långstrump on hihitellyt varmaan koko viikon. Tänään me käytiin ostamassa Handymanille epäyllätyssynttärilahjaksi uusi puhelin (joku Google) ja samalla mä ostin Verkkiksestä itselleni uudet nappikuulokkeet. Ne on jotain hipsterimerkkiä, niiden väri on tomato ja niiden pakkaus on niin monimutkainen, että meinasin jättää leikin kesken jo puolivälissä, mut nyt mä tässä kahvilan pöydässä kirjoittaessani kuuntelen onnistuneesti punaisilla kuulokkeillani Robbie Williamsin Gospelia (siis Gospel-nimistä kappaletta, en yleistä gospelia). Kävi kuitenkin kivasti - Helsingissäkin ainakin Stockan kahvilassa saa red espressoa ja jopa muitakin red-"kahvituotteita". Mä näin nimittäin viime viikolla Tampereen Stockan Fazerilla red espresso -mainoksen valitettavasti kyllä jo poistuessani kahvilasta. Red espresso ei ole kahvia vaan rooibosta puristettuna espressopannun läpi. Nyt mä pääsin maistamaan! Innostuin ehkä liikaa ja otin red latten. Se oli muuten hyvää, mutta joku omituinen hiukan kalamainen sivumaku siinä oli. Maito ja rooibos ei mun mielestä sovi yhteen. Kaunis siitä kuitenkin tuli. Ensi kerralla ihan silkka red espresso.

Elämyskameli suosittelee
Body Shopin satsumasaippua (en kadu!)

No comments: